Kontakt (TERMA-OUTLET)

Zanim się z nami skontaktujesz – odpowiemy na Twoje pytania.

 

Tak – są fabrycznie nowe, mają pełną gwarancję, nie były nigdzie eksponowane.
Zamówienia realizujemy w przeciągu 1-2 dni roboczych.
Świadczymy usługę przemalowania grzejników z kolorów jaśniejszych na ciemniejsze. Nie przemalowujemy grzejników elektrycznych.
By znaleźć pożądany grzejnik, należy najechać kursorem na „Wyprzedaż grzejników” i wybrać rodzaj grzejnika – podłączany do sieci CO lub elektryczny (bez możliwości podłączenia do sieci CO). Po wyświetleniu się wszystkich dostępnych grzejników, zachęcamy do skorzystania z filtrów z lewej strony ekranu, dobierając odpowiedni przedział wymiarów, kolor, podłączenie, moc i in.
Można go zamówić u dowolnego Partnera Handlowego, który przedstawi ofertę oraz będzie służył pomocą merytoryczną. Jako producent nie prowadzimy sprzedaży detalicznej. Nie potrafimy niestety określić, czy dany model pojawi się na Outlecie. Aktualizacja oferty outletowej odbywa się na bieżąco
Nie posiadamy sklepu stacjonarnego ani showroomu. Możliwy jest odbiór osobisty towaru z magazynu po uprzednim zamówieniu go i opłaceniu przez Internet. W komentarzu do zamówienia prosimy o informację, na kiedy przygotować odbiór. Po złożeniu zamówienia wyślemy potwierdzenie z informacją dotyczącą odbioru grzejnika.

 

 

Zespół Rozwoju Sprzedaży:
Łukasz Ołtuszewski
tel. +48 607 451 719
skype: terma135


Zapytania dotyczące złożonych wcześniej zamówień:
lukasz.oltuszewski@termagroup.pl


TERMA Sp. z o.o.
Czaple 100
80-298 Gdańsk, Poland
NIP: 583-10-18-844 
REGON: 190558447